Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is het item toch niet helemaal naar verwachting? Jammer! Uiteraard heb je het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retour te sturen. Lees altijd eerst de retourvoorwaarden voordat je een bestelling plaatst / retourneert, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Je ontvangt bij iedere bestelling een retour formulier. Deze dien je volledig ingevuld bij je retour mee te sturen. Retouren zonder dit formulier kunnen wij niet verwerken. We vragen de volgende dingen van je bij het retourneren:

  • Het item moet netjes terug worden gestuurd en niet gedragen zijn.
  • Prijskaartje moet eraan zitten.
  • Retourformulier moet er uitgeprint en volledig ingevuld bij zitten.

Wanneer je je retour verstuurt, bewaar dan altijd je Track & Trace bonnetje tot je retour verwerkt is! Na ontvangst van je zending wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Tevens ben je zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport van je retourpakket. Let op! Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Welke items mogen retour?
Alleen normaal geprijsde items mogen geretourneerd worden. Sale items en aanbiedingen/actie’s kunnen niet retour gestuurd of geruild worden. Ook kunnen sieraden en badkleding niet retour. Dit vanuit het hygiënisch oogpunt.

Houd er rekening mee dat Luxury with Love alleen retourzendingen in behandeling neemt als deze in originele staat zijn. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en op eigen kosten teruggestuurd. Het item mag niet gedragen of gewassen zijn. Eventuele waardevermindering van het product (zoals producten zonder labels, make-up, parfum- of zweetgeur) wordt verrekend met het terug te storten bedrag, of het product wordt naar je teruggestuurd na betaling van de verzendkosten.

De garantie
Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn eigen verantwoordelijkheid. Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Is er iets dat niet klopt? Stuur dan binnen 24 uur na ontvangst van de items een mail naar luxurywlove@gmail.com met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect. Als er binnen 24 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van het defect, geldt het volgende:

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, Pailletten, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
  • Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden i.v.m. hygiëne.
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden). Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen / haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten.
Mocht er iets defect zijn en zijn de 24 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, kunt u ons een mail sturen op luxurywlove@gmail.com